Περιθώριο 15 ημερών για συμβιβαστική λύση μεταξύ του δημοσίου και της αναδόχου κοινοπραξίας του μετρό της Θεσσαλονίκης, προκειμένου το έργο επιτέλους να ξεκολλήσει, δίνει ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, αφήνοντας να
εννοηθεί ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο επαναδημοπράτησης.
Απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτού Θεσσαλονίκης του Ποταμιού Χριστίνας Ταχιάου και επιβεβαιώνοντας πρόσφατο δημοσίευμα της Voria.gr, ο κ. Σπίρτζης τόνισε: «Το χρονοδιάγραμμα είναι ότι εντός 15 ημερών θα τελειώσουν οι συζητήσεις και οι διαπραγματεύσεις με την κοινοπραξία. Αν δεν τα βρούμε θα πάμε σε άλλες λύσεις. Δεν θα μπούμε στην λογική επειδή απολύουν κόσμο ή επειδή πιέζουν την κοινωνία της Θεσσαλονίκης κάνοντας μια πόλη μπάχαλο, να πάμε σε άρον- άρον λύση προκειμένου να υποκύψουμε στις πάρα πολύ μεγάλες απαιτήσεις που έχει η κοινοπραξία».
Στην ερώτησή της η κυρία Ταχιάου καλεί τον κ. Σπίρτζη να τοποθετηθεί για το αν υπάρχει από πλευράς υπουργείου η πολιτική βούληση, το σχέδιο και το χρονοδιάγραμμα ώστε να δοθεί λύση στο τεράστιο πρόβλημα της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και πώς θα αντιμετωπισθεί ο κίνδυνος να απενταχθεί το έργο από τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Η βουλευτής του Ποταμιού, απαντώντας στην τοποθέτηση του αναπληρωτή υπουργού είπε μεταξύ των άλλων ότι «μπορώ να πιστέψω ότι έχετε τις καλύτερες προθέσεις αλλά δεν πήρα καμιά ουσιαστική απάντηση για το τι θα γίνει με το έργο. Τι θα απαντήσετε στην Κομισιόν -η οποία ζητά εξηγήσεις για το αδιέξοδο στην πορεία των έργων, τι θα πείτε για την ύπαρξη συγκεκριμένου σχεδίου;».
Όπως σημειώνει η ίδια, όταν άκουσε τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών να παραδέχεται ότι το έργο θα κινδυνεύσει, αν δεν επιταχυνθούν οι διαδικασίες είτε για να βρεθεί λύση με την κοινοπραξία, είτε για να πάμε σε μια άλλη λύση, σχολίασε πως «η κυβέρνηση απλά παρακολουθεί την παρούσα κατάσταση και δεν συντονίζει τη συνέχεια του έργου ως όφειλε. Είναι μια έλλειψη πολιτικής βούλησης που οδηγεί το έργο στην οριστική του παύση».
Όπως σημειώνει η ίδια, όταν άκουσε τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών να παραδέχεται ότι το έργο θα κινδυνεύσει, αν δεν επιταχυνθούν οι διαδικασίες είτε για να βρεθεί λύση με την κοινοπραξία, είτε για να πάμε σε μια άλλη λύση, σχολίασε πως «η κυβέρνηση απλά παρακολουθεί την παρούσα κατάσταση και δεν συντονίζει τη συνέχεια του έργου ως όφειλε. Είναι μια έλλειψη πολιτικής βούλησης που οδηγεί το έργο στην οριστική του παύση».
Πηγή: www.voria.gr
εννοηθεί ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο επαναδημοπράτησης.
Απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτού Θεσσαλονίκης του Ποταμιού Χριστίνας Ταχιάου και επιβεβαιώνοντας πρόσφατο δημοσίευμα της Voria.gr, ο κ. Σπίρτζης τόνισε: «Το χρονοδιάγραμμα είναι ότι εντός 15 ημερών θα τελειώσουν οι συζητήσεις και οι διαπραγματεύσεις με την κοινοπραξία. Αν δεν τα βρούμε θα πάμε σε άλλες λύσεις. Δεν θα μπούμε στην λογική επειδή απολύουν κόσμο ή επειδή πιέζουν την κοινωνία της Θεσσαλονίκης κάνοντας μια πόλη μπάχαλο, να πάμε σε άρον- άρον λύση προκειμένου να υποκύψουμε στις πάρα πολύ μεγάλες απαιτήσεις που έχει η κοινοπραξία».
Στην ερώτησή της η κυρία Ταχιάου καλεί τον κ. Σπίρτζη να τοποθετηθεί για το αν υπάρχει από πλευράς υπουργείου η πολιτική βούληση, το σχέδιο και το χρονοδιάγραμμα ώστε να δοθεί λύση στο τεράστιο πρόβλημα της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και πώς θα αντιμετωπισθεί ο κίνδυνος να απενταχθεί το έργο από τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Η βουλευτής του Ποταμιού, απαντώντας στην τοποθέτηση του αναπληρωτή υπουργού είπε μεταξύ των άλλων ότι «μπορώ να πιστέψω ότι έχετε τις καλύτερες προθέσεις αλλά δεν πήρα καμιά ουσιαστική απάντηση για το τι θα γίνει με το έργο. Τι θα απαντήσετε στην Κομισιόν -η οποία ζητά εξηγήσεις για το αδιέξοδο στην πορεία των έργων, τι θα πείτε για την ύπαρξη συγκεκριμένου σχεδίου;».
Όπως σημειώνει η ίδια, όταν άκουσε τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών να παραδέχεται ότι το έργο θα κινδυνεύσει, αν δεν επιταχυνθούν οι διαδικασίες είτε για να βρεθεί λύση με την κοινοπραξία, είτε για να πάμε σε μια άλλη λύση, σχολίασε πως «η κυβέρνηση απλά παρακολουθεί την παρούσα κατάσταση και δεν συντονίζει τη συνέχεια του έργου ως όφειλε. Είναι μια έλλειψη πολιτικής βούλησης που οδηγεί το έργο στην οριστική του παύση».
Όπως σημειώνει η ίδια, όταν άκουσε τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών να παραδέχεται ότι το έργο θα κινδυνεύσει, αν δεν επιταχυνθούν οι διαδικασίες είτε για να βρεθεί λύση με την κοινοπραξία, είτε για να πάμε σε μια άλλη λύση, σχολίασε πως «η κυβέρνηση απλά παρακολουθεί την παρούσα κατάσταση και δεν συντονίζει τη συνέχεια του έργου ως όφειλε. Είναι μια έλλειψη πολιτικής βούλησης που οδηγεί το έργο στην οριστική του παύση».
Πηγή: www.voria.gr