Στην κυκλοφορία παραδόθηκε επίσημα εχθές ο πρώτος από τους 4 αυτοκινητόδρομους με παραχώρηση που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται πριν από μία δεκαετία.
Σε μία λιτή τελετή χθες από τη Γέφυρα Νέδοντα, στην Περιμετρική της Καλαμάτας, ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μίλησαν σε πανηγυρικούς τόνους για την ολοκλήρωση του έργου.
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι πως δεν υπήρξε ομιλία από τον κατασκευαστή του έργου ενώ στην τελετή δεν παραβρέθηκαν πολιτικοί άλλων κομμάτων, ενώ δεν έγινε καμία αναφορά στους πολιτικούς που ασχολήθηκαν προσωπικά με το έργο, δηλαδή τον Γιώργο Σουφλιά που έβαλε -με τα όποια προβλήματα- τα έργα μπρος ή τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη που έβαλε τα έργα ξανά σε κατασκευή πριν από 3 χρόνια.
Στην πόλη της Καλαμάτας την προηγούμενη μέρα επικρατούσε μία -και λόγω Χριστουγέννων- καλή ατμόσφαιρα ενώ η αναμονή των εγκαινίων ήταν παρούσα παντού.
Από την πλευρά του ο Δημήτρης Κούτρας, αντιπρόεδρος του ΑΚΤΩΡ, της εταιρείας που ήταν επικεφαλής στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, μιλώντας για στους δημοσιογράφους για τα εγκαίνια του Μορέα, είπε πως "ολόκληρος πλέον ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα παραδίδεται για χρήση σε όλους του Μοραϊτες και όχι μόνο ως ο πρώτος αυτοκινητόδρομος από την δεύτερη γενιά των συγχρηματοδοτούμενων έργων που παραδίδεται για χρήση".
Μιλώντας για τις συνθήκες του έργου, τις χαρακτήρισε δύσκολες και σημείωσε πως "τρεις Ελληνικές Εταιρείες δεν εγκατέλειψαν το έργο, αλλά κατάφεραν και το ολοκλήρωσαν πρώτο απ΄ όλα τα άλλα. Η επίσημη επανέναρξη ξεκίνησε μόλις φέτος το Φλεβάρη και η ολοκλήρωση του έγινε μέσα σε δέκα μήνες. Βεβαίως για την συνέχιση του Έργου, λόγω της αλλαγής των οικονομικών συνθηκών, δέχθηκαν αυτές οι τρεις Ελληνικές Εταιρείες, μηδενική σχεδόν (0,5%) απόδοση της Επένδυσής τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί το Έργο".
Χαρακτήρισε την Περιμετρική της Καλαμάτας "στολίδι που χαράχτηκε στις πλαγιές του Ταϋγέτου, που η μία γέφυρα ακολουθεί το τούνελ και το κάθε τούνελ ακολουθεί την γέφυρα". Όπως είπε "είναι ένα ακόμη επίτευγμα του Ελληνικού Κατασκευαστικού Κλάδου που τόσο διαχρονικά έχει διασυρθεί".
Μία μέρα πριν σε δείπνο για του δημοσιογράφους, όπου παραβρέθηκε και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργο Δέδε, έγινε αναφορά στην ολοκλήρωση των έργων των αυτοκινητόδρομων και την έλλειψη νέων έργων με τον κο Δέδε να απαντά ότι το 2017 έρχονται μεγάλα έργα, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό, το έργο-σκούπα στην Αμβρακία-Οδό, ο ΒΟΑΚ ενώ είπε πως είναι θέμα ημερών να επαναδημοπρατηθεί η 4η εργολαβία του Πάτρα-Πύργος.
Πηγή: www.ypodomes.com
Σε μία λιτή τελετή χθες από τη Γέφυρα Νέδοντα, στην Περιμετρική της Καλαμάτας, ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μίλησαν σε πανηγυρικούς τόνους για την ολοκλήρωση του έργου.
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι πως δεν υπήρξε ομιλία από τον κατασκευαστή του έργου ενώ στην τελετή δεν παραβρέθηκαν πολιτικοί άλλων κομμάτων, ενώ δεν έγινε καμία αναφορά στους πολιτικούς που ασχολήθηκαν προσωπικά με το έργο, δηλαδή τον Γιώργο Σουφλιά που έβαλε -με τα όποια προβλήματα- τα έργα μπρος ή τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη που έβαλε τα έργα ξανά σε κατασκευή πριν από 3 χρόνια.
Στην πόλη της Καλαμάτας την προηγούμενη μέρα επικρατούσε μία -και λόγω Χριστουγέννων- καλή ατμόσφαιρα ενώ η αναμονή των εγκαινίων ήταν παρούσα παντού.
Από την πλευρά του ο Δημήτρης Κούτρας, αντιπρόεδρος του ΑΚΤΩΡ, της εταιρείας που ήταν επικεφαλής στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, μιλώντας για στους δημοσιογράφους για τα εγκαίνια του Μορέα, είπε πως "ολόκληρος πλέον ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα παραδίδεται για χρήση σε όλους του Μοραϊτες και όχι μόνο ως ο πρώτος αυτοκινητόδρομος από την δεύτερη γενιά των συγχρηματοδοτούμενων έργων που παραδίδεται για χρήση".
Μιλώντας για τις συνθήκες του έργου, τις χαρακτήρισε δύσκολες και σημείωσε πως "τρεις Ελληνικές Εταιρείες δεν εγκατέλειψαν το έργο, αλλά κατάφεραν και το ολοκλήρωσαν πρώτο απ΄ όλα τα άλλα. Η επίσημη επανέναρξη ξεκίνησε μόλις φέτος το Φλεβάρη και η ολοκλήρωση του έγινε μέσα σε δέκα μήνες. Βεβαίως για την συνέχιση του Έργου, λόγω της αλλαγής των οικονομικών συνθηκών, δέχθηκαν αυτές οι τρεις Ελληνικές Εταιρείες, μηδενική σχεδόν (0,5%) απόδοση της Επένδυσής τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί το Έργο".
Χαρακτήρισε την Περιμετρική της Καλαμάτας "στολίδι που χαράχτηκε στις πλαγιές του Ταϋγέτου, που η μία γέφυρα ακολουθεί το τούνελ και το κάθε τούνελ ακολουθεί την γέφυρα". Όπως είπε "είναι ένα ακόμη επίτευγμα του Ελληνικού Κατασκευαστικού Κλάδου που τόσο διαχρονικά έχει διασυρθεί".
Μία μέρα πριν σε δείπνο για του δημοσιογράφους, όπου παραβρέθηκε και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργο Δέδε, έγινε αναφορά στην ολοκλήρωση των έργων των αυτοκινητόδρομων και την έλλειψη νέων έργων με τον κο Δέδε να απαντά ότι το 2017 έρχονται μεγάλα έργα, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό, το έργο-σκούπα στην Αμβρακία-Οδό, ο ΒΟΑΚ ενώ είπε πως είναι θέμα ημερών να επαναδημοπρατηθεί η 4η εργολαβία του Πάτρα-Πύργος.
Πηγή: www.ypodomes.com