Νέα παράταση, 4η στη σειρά πήρε η ΒΓια μία ακόμα τρίτη παράταση πάμε η Β`φάση του διαγωνιισμού για την κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών της Νέας Γραμμής 4 του
Μετρό της Αθήνας (που ήταν αρχικά προγραμματισμένη για τις 10 Δεκεμβρίου). Σύμφωνα με πηγές του ypodomes.com η νέα ημερομηνία θα είναι η 15η Μαρτίου και πιθανότατα θα είναι και η τελευταία. Όπως και τις προηγούμενες φορές έτσι τώρα ο λόγος είναι να δοθεί χρόνος για την καλύτερη προετοιμασία των 3 σχημάτων που διεκδικούν το κολοσιαίο για τα ελληνικά δεδομένα έργα που με το ΦΠΑ φτάνει τα 1,8δισ.ευρώ.
Στην Αττικό Μετρό έχουν θέσει ως στόχο μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού να έχουν ανάδοχο προκειμένου μέχρι το τέλος του έτους να έχει υπογραφεί η σύμβαση και να ξεκινήσει η κατασκευαστική περίοδος του έργου.
Το μεγάλο έργο της Αττικό Μετρό πρόκειται άλλωστε να καθορίσει και τα πρωτεία στον κατασκευαστικό κλάδο της χώρας μιας και λόγω προϋπολισμού ο ανάδοχος (μεταξύ ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ABAΞ) θα τεθεί επικεφαλής στην κούρσα του ανεκτέλεστου υπολοίπου και θα εξασφαλίσει ένα μεγάλο έργο με τουλάχιστον 10 χρόνια ζωής μπροστά του.
Να θυμίσουμε πως πρόκειται για την πρώτη φάση ανάπτυξης της Γραμμής 4 που περιλαμβάνει το τμήμα Άλσος Βεϊκου-Γουδή με μήκος περίπου 13χλμ και 15 υπόγειους σταθμούς που εδράζονται σε μερικά από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως η Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και του Ζωγράφου.
Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Μετρό της Αθήνας (που ήταν αρχικά προγραμματισμένη για τις 10 Δεκεμβρίου). Σύμφωνα με πηγές του ypodomes.com η νέα ημερομηνία θα είναι η 15η Μαρτίου και πιθανότατα θα είναι και η τελευταία. Όπως και τις προηγούμενες φορές έτσι τώρα ο λόγος είναι να δοθεί χρόνος για την καλύτερη προετοιμασία των 3 σχημάτων που διεκδικούν το κολοσιαίο για τα ελληνικά δεδομένα έργα που με το ΦΠΑ φτάνει τα 1,8δισ.ευρώ.
Στην Αττικό Μετρό έχουν θέσει ως στόχο μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού να έχουν ανάδοχο προκειμένου μέχρι το τέλος του έτους να έχει υπογραφεί η σύμβαση και να ξεκινήσει η κατασκευαστική περίοδος του έργου.
Το μεγάλο έργο της Αττικό Μετρό πρόκειται άλλωστε να καθορίσει και τα πρωτεία στον κατασκευαστικό κλάδο της χώρας μιας και λόγω προϋπολισμού ο ανάδοχος (μεταξύ ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ABAΞ) θα τεθεί επικεφαλής στην κούρσα του ανεκτέλεστου υπολοίπου και θα εξασφαλίσει ένα μεγάλο έργο με τουλάχιστον 10 χρόνια ζωής μπροστά του.
Να θυμίσουμε πως πρόκειται για την πρώτη φάση ανάπτυξης της Γραμμής 4 που περιλαμβάνει το τμήμα Άλσος Βεϊκου-Γουδή με μήκος περίπου 13χλμ και 15 υπόγειους σταθμούς που εδράζονται σε μερικά από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως η Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και του Ζωγράφου.
Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com