Την ερχόμενη Τρίτη 8 Μαρτίου είναι καθορισμένη η πρώτη εργολαβία για την μετατροπή του οδικού τμήματος Πάτρα-Πύργος σε κλειστό, σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Το τμήμα Δουναίικα-Πύργος μήκους 8,1χλμ και κόστους 67εκ.ευρώ θα διαθέτει 2 λωρίδες+ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας και οι εργασίες του θα διαρκέσουν 42 μήνες. Αν πέσουν υπογραφές μέσα στο καλοκαίρι τότε το έργο θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020.
Είναι το πρώτο μεγάλο δημόσιο έργο που δημοπρατείται για φέτος και φυσικά αναμένεται να τραβήξει την προσοχή όλων των μεσαίων και μεγάλων εταιρειών του χώρου.
Επόμενη δημοπράτηση στις 19 Απριλίου για το τμήμα Αμαλιάδα-Δουναίικα κόστους 58εκ.ευρώ και όπως είπε χθες ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, μέχρι το Φθινόπωρο θα έχουν δημοπρατηθεί και οι υπόλοιπες 6 εργολαβίες.
Στόχος μέσα στο 2020 να έχει πλήρως ολοκληρωθεί η μετρατροπή του τμήματος αυτού σε κλειστό αυτοκινητόδρομο που εκτός από τις οδικές μετακινήσεις από και προς την Ηλεία θα εξυπηρετεί την ΒΙΠΕ Πατρών, τα λιμάνια της Κυλλήνης και του Κατάκολου και φυσικά στο ιστορικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Το τμήμα Δουναίικα-Πύργος μήκους 8,1χλμ και κόστους 67εκ.ευρώ θα διαθέτει 2 λωρίδες+ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας και οι εργασίες του θα διαρκέσουν 42 μήνες. Αν πέσουν υπογραφές μέσα στο καλοκαίρι τότε το έργο θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020.
Είναι το πρώτο μεγάλο δημόσιο έργο που δημοπρατείται για φέτος και φυσικά αναμένεται να τραβήξει την προσοχή όλων των μεσαίων και μεγάλων εταιρειών του χώρου.
Επόμενη δημοπράτηση στις 19 Απριλίου για το τμήμα Αμαλιάδα-Δουναίικα κόστους 58εκ.ευρώ και όπως είπε χθες ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, μέχρι το Φθινόπωρο θα έχουν δημοπρατηθεί και οι υπόλοιπες 6 εργολαβίες.
Στόχος μέσα στο 2020 να έχει πλήρως ολοκληρωθεί η μετρατροπή του τμήματος αυτού σε κλειστό αυτοκινητόδρομο που εκτός από τις οδικές μετακινήσεις από και προς την Ηλεία θα εξυπηρετεί την ΒΙΠΕ Πατρών, τα λιμάνια της Κυλλήνης και του Κατάκολου και φυσικά στο ιστορικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com