Για υπογραφές οδεύει το σημαντικό οδικό έργο της διπλής σύνδεσης Λευκάδας με τον άξονα Άκτιο-
Αμβρακία. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, η σύμβαση εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και αυτές τις ημέρες το έργο περνά από τη Βουλή και συγκεκριμένα από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου για να παρουσιαστεί. Στη συνέχεια θα ζητηθούν τα απαραίτητα έγγραφα και η εγγυητική καλής εκτέλεσης για να πέσουν οι σχετικές υπογραφές, ίσως και μέχρι το τέλος Μαϊου.
Η εκκίνηση του έργου αυτού έχει και συμβολική σημασία. Θα είναι μία σημαδιακή στιγμή μιας και θα είναι το πρώτο μεγάλο έργο της νέας δεκαετίας, το πρώτο που θα υπογράψει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αλλά και το πρώτο στην μετά-κορωνοϊού εποχή.
Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία ΑΚΤΩΡ που αναλαμβάνει το έργο με ποσοστό έκπτωσης που αγγίζει το 51%. Το έργο περιλαμβάνει δύο τμήματα. Το πρώτο είναι το τμήμα Άκτιο-Άγιος Νικόλαος και το δεύτερο το Βόνιτσα-Λευκάδα. Αναθέτουσα Αρχή είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ουσιαστικά μιλάμε για την αναβάθμιση των 2 υφιστάμενων τμημάτων σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με 1+1 λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Αμβρακία. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, η σύμβαση εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και αυτές τις ημέρες το έργο περνά από τη Βουλή και συγκεκριμένα από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου για να παρουσιαστεί. Στη συνέχεια θα ζητηθούν τα απαραίτητα έγγραφα και η εγγυητική καλής εκτέλεσης για να πέσουν οι σχετικές υπογραφές, ίσως και μέχρι το τέλος Μαϊου.
Η εκκίνηση του έργου αυτού έχει και συμβολική σημασία. Θα είναι μία σημαδιακή στιγμή μιας και θα είναι το πρώτο μεγάλο έργο της νέας δεκαετίας, το πρώτο που θα υπογράψει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αλλά και το πρώτο στην μετά-κορωνοϊού εποχή.
Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία ΑΚΤΩΡ που αναλαμβάνει το έργο με ποσοστό έκπτωσης που αγγίζει το 51%. Το έργο περιλαμβάνει δύο τμήματα. Το πρώτο είναι το τμήμα Άκτιο-Άγιος Νικόλαος και το δεύτερο το Βόνιτσα-Λευκάδα. Αναθέτουσα Αρχή είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ουσιαστικά μιλάμε για την αναβάθμιση των 2 υφιστάμενων τμημάτων σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με 1+1 λωρίδα ανά κατεύθυνση.