Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Οριστικά σε ΑΒΑΞ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης

 

Στην τελική ευθεία περνάει ο διαγωνισμός για το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Με

απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το σχήμα ΑΒΑΞ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ανακηρύχθηκε οριστικά ανάδοχο. Επόμενο βήμα είναι να σταλεί η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση. Μετά θα ακολουθήσει η κύρωση από τη Βουλή των Ελλήνων και στη συνέχεια θα υπογραφεί η σύμβαση.

Το έργο προ 45 ημερών εντάχθηκε στο ΤΠΑ του υπουργείου ΥΠΟΜΕ 2021-2025 με χρηματοδότηση 478 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το σημαντικότερο οδικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα και θεωρείται ως έργο που θα δώσει μεγάλες ανάσες στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη.

Στόχος είναι η σύμβαση να υπογραφεί εντός του 2022 και τα έργα να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023. Ο ανάδοχος θα κληθεί να αναλάβει τη λειτουργία και συντήρηση του συνόλου της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, όπως αυτό θα προβλέπεται στον οριστικό σχεδιασμό, για όλη τη διάρκεια της σύμπραξης καθώς και, κατά τυχόν ενάσκηση από το Δημόσιο Φορέα του σχετικού δικαιώματος προαίρεσης αυτού, την κατασκευή επί μέρους οδικών τμημάτων και κόμβων εντός του ρυμοτομικού σχεδίου της Πυλαίας.

Το αντικείμενο του έργου

Η αναβάθμιση της Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ. προβλέπεται μέσω της:

1. Κατασκευής Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας, στη ζώνη διέλευσης της υφιστάμενης εσωτερικής Περιφερειακής Οδού στο τμήμα της από τον Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινοπολίτικα), σε συνδυασμό με ανακατασκευή της υφιστάμενης οδού στο σύνολο του εύρους του καταστρώματός της,


2. διαπλάτυνσης κατά μία λωρίδα κυκλοφορίας και κατά τμήματα προσθήκης ΛΕΑ στο τμήμα της Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ. από Α/Κ Κ10 έως Α/Κ Κ12, και  iii. βελτίωσης των λειτουργικών και των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της υφιστάμενης Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ.

Το έργο έχει συνολικό μήκος 13 Km, ειδικότερα (α) το τμήμα από Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Νοσοκομείου «ΓΕΝΕΣΙΣ» με μήκος 9,5 Km προβλέπεται να αναβαθμιστεί με την προσθήκη Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ), (β) το τμήμα «ΓΕΝΕΣΙΣ» – Α/Κ Κ12, μήκους 3,5Km προβλέπεται να διευρυνθεί κατά μία λωρίδα ανά κατεύθυνση (οκτώ από έξι λωρίδες συνολικά).

Διαβάστε περισσότερα στο: www.ypodomes.com